Personlig kontakt
Hvis vi bliver tilkoblet din skadessag som du har anmeldt til dit forsikringsselskab, så vil vi være din primære kontakt i sagens forløb fra start og frem til at sagen afsluttes – Lige fra besigtigelse af skaden, skadesopgøre, udbedringen af skaden af enten netværkshåndværker eller håndværker efter dit eget valg og til færdigmelding af skaden.
Hvad dækker dit forsikringsselskab?
Er du husejer og ønsker, at BESIGT laver besigtigelse og sagshåndtering af din skadessag? - Så er du som udgangspunkt forpligtet til at afholde disse udgifter for egen regning medmindre, at BESIGT har en rammeaftale med dit forsikringsselskab forud for anmeldelsen af din skade eller forsikringen godkender at afholde vores udgifter.
Alt efter hvad der står i din forsikringspolice, så er: forundersøgelser, besigtigelse og inspektion samt afrapportering og ekstern sagshåndtering udgifter som afholdes af husejer medmindre man ved hjælp af disse kan afdække en dækningsberettiget skade, så kan det være at dit forsikringsselskab helt eller delvist også dækker udgifterne herfor.
Kontakt os
Kontakt os for at høre mere mulighederne for besigtigelse og sagshåndtering samt udgifter forbundet med vores arbejde.
Det er vores klare anbefaling, at du kontakter dit forsikringsselskab angående dette for at have klarhed om dit forsikringsselskab vil afholde udgifterne for vores arbejde, hvis BESIGT konkluderer at du har en dækningsberettiget skade.
